Primăria Piatra Neamț a transmis un raport pe luna martie al interacționării sale cu cetățenii. Ce rezultă din acesta vă lăsăm să citiți singuri și să trageți concluziile care impun.
”In urma centralizarii chestionarelor din luna martie, privind gradul de satisfactie al cetatenilor fata de serviciile de informare si comunicare furnizate de Primaria Piatra-Neamt pe site intitutiei www.primariapn.ro va oferim urmatoarele date.
Un numar de 19 persoane au completat chestionarul. Dintre repondenti 73% au studii universitare iar 27 % au studii liceale.
90 % dintre cei care au completat intrebarile din sondaj au intrat in contact cu unul dintre serviciile Primariei Piatra-Neamt si tot 90% dintre pietreni au fost multumiti de serviciile oferite de catre functionarii institutiei.
La intrebarea privind aprecierea asupra atitudinii functionarului:
47% au apreciat atitudinea functionarului ca
fiind politicoasa;
10% ca fiind nepoliticoasa;
43 % ca fiind indiferenta.
Per ansamblu, cât de mulțumit sunteți în ceea ce privește proiectele derulate de Primărie.Coincid ele cu așteptările dvs?
Foarte mulțumit – 21 %
Destul de mulțumit – 22%
Satisfacator – 42 %
Nesatisfacator – 15 %
Făcând o evaluare a activității Primarului, dumneavoastră ați aprecia-o ca fiind :
– Foarte bună 37%
– Bună 32%
– Satisfacatoare 10%
– Nesatisfacatoare 11%
In opinia pietrenilor cele mai importante obiective pentru dezvoltarea orasului sunt :
- Dezvoltarea infrastructurii de drumuri
- Construirea de locuinte
- Realizarea unei zone pietonale in Pta. Stefan cel Mare
- Amenajarea albiei paraului Cuiejdi
- Modernizarea si dezvoltarea sistemului de iluminat public
- Modernizarea transportului in comun
- Eficientizarea sistemului de colectare selectiva a deseurilor ”