Consilierii locali prezenți la ședința ordinară din 22 ianuarie, au aprobat, în unanimitate, prețurile de pornire pentru licitația publică de închiriere a Restaurantului Monte Carlo, (detalii AICI, AICI, AICI și AICI) din Ștrandul Municipal, și a Pavilionului Administrativ.
Astfel, din cei 23 de consilieri câși are Piatra Neamț, 21 au fost prezenți la ședință și toți cei 21 au fost de acord ca prețul de pornire pentru restaurant, cu mijloace fixe și obiecte de inventar, să fie de 18,29 lei/mp/lună, iar pentru pavilionul administrativ, cu mijloace fixe și obiecte de inventar, să fie de 16,02 lei/mp/lună.
Închirierea se va face pentru o perioadă de un an, cu posibilitatea prelungirii prin act adițional dacă sunt îndeplinite condițiile: achitarea la zi a obligațiilor contractuale și nedenunțarea contractului de una dintre cele două părți.
Pavilionul administrativ are 257 mp și este înregistrat în contabilitate cu valoarea de 478.600 de lei, în timp ce Restaurantul Monte Carlo are 993 mp, cu o valoare de 4.021.700 de lei, la care se adaugă mijloacele fixe și obiectele de inventar în valoare de 433.357 de lei.
Evaluatorul a fost Romcontrol SA București. Conform unei note din raportul de evaluare, „Valorile prezentate ca opinii în prezentul raport de evaluare nu includ TVA și obligațiile față de mediu. (…) Datele privind dreptul de închiriere folosite în prezentul raport au fost obținute de la agențiile imobiliare ofertante, cât și în urma interviurilor făcute de evaluator pe teren, evaluatorul neasumându-și responsabilitatea pentru veridicitatea și acuratețea acestora. Valoarea este o predicție. Valoarea nu ține cont de eventualele responsabilități de mediu/autorizare/reautorizare. Valoarea este subiectivă”. (Andreea AMARIEI)