Lidl și Poliția Română organizează, sâmbătă, 24 septembrie, la nivel național, a IV-a ediție a campaniei “Verde la educație pentru circulație”.
Începând cu ora 11:00, copii cu vârste cuprinse între 4 și 10 ani sunt invitați să participe la o lecție interactivă de circulație rutieră, susținută de reprezentanții Poliției Române. Evenimentul va avea loc simultan în parcările magazinelor Lidl din Piatra Neamț (3), Roman (2) și Târgu Neamț (1), în sectoare special amenajate.
Prima parte a lecției de educație rutieră va fi reprezentată de secțiunea teoretică, în care cei mici vor afla toate informațiile despre semnele de circulație, ce înseamnă fiecare, dar și cât de important este să fie atenți la trafic. Cea de-a doua parte va cuprinde o sesiune interactivă, unde copiii vor fi invitați să aplice cunoștințele dobândite, printr-un joc de circulație rutieră în cadrul unui orășel miniatural. La final, toți participanții vor fi răsplătiți cu premii oferite de către Lidl.
„Verde la educație pentru circulație” este singura inițiativă de acest gen, cu o asemenea amploare, a unei companii din România. De-a lungul celor 4 ediții, campania a reușit să aibă un impact important asupra gradului de educație rutieră al copiilor, la nivel național, fiind foarte bine primită în comunitățile în care a fost implementată. Ediția din 2015 a proiectului inițiat de Lidl, în parteneriat cu Poliția Română, a avut peste 25.000 de participanți ce și-au însușit informații esențiale despre cum pot deveni pietoni responsabili și cum se pot feri de pericolele din trafic.
„Rezultatele ne conving că acesta este un demers cu un impact pozitiv major pe termen lung. Ne bucurăm că am putut folosi în avantajul nostru numărul semnificativ de magazine pe care le avem în întreaga țară, cât și reputația pe care Lidl o are în comunitățile în care se află, pentru a putea implementa cu succes o campanie atât de complexă la nivel național. «Verde la educație pentru circulație» este deja o tradiție pentru noi și ne dorim ca și pe viitor să ne implicăm activ în rezolvarea problemelor sociale, așa cum este siguranța copiilor în trafic”, a declarat Maria Pârvuleasa, PR&CSR Manager Lidl România.
„Siguranța rutieră și salvarea de vieți reprezintă priorități ale Poliției Române. Ne-am implicat activ în această campanie și susținem toate inițiativele ce contribuie la prevenirea accidentelor rutiere. La fel ca în anii trecuți, în cadrul activităților desfășurate îi vom învăța pe cei mici că atenția sporită și cunoașterea îndeaproape a regulilor de circulație salvează vieți”, a precizat comisar-șef Florentin Brăcea, Director al Direcției Rutiere din cadrul Poliției Române. (M. CONSTANTINESCU)