Calitatea și excelența într-un domeniu trebuie promovate și întreținute, în același timp cu extinderea serviciilor unei mărci. Este ceea ce au făcut oamenii de la Toyota, vineri 6 decembrie, când avut loc deschiderea Showroom & Service Toyota din județul Neamț.
La evenimentul desfășurat în sediul din complexul comercial Shopping City din Piatra Neamț au participat, pe lângă curioși și gazde, în frunte cu doamna Edit Târcolea, director general Toyota România, oficialități locale și presă. Cu stil, a fost prezentat și un scurt program artistic.
”Deschiderea celui de-al patrulea Showroom Toyota în Regiunea de Nord-Est dovedește, încă odată, faptul că autovehiculele distribuite de noi răspund așteptărilor venite din partea clienților, fiind singure, fiabile, prietenoase cu mediul și confortabile. Tocmai de aceea, la Piatra Neamț, ne-am dori să venim cat mai aproape de oameni, realizând practic primul Showroom Service Toyota urban, amplasat într-un spațiu comercial, într-o zonă centrală, astfel încât să ușurăm accesul tuturor celor care doresc să ne viziteze. Mai mult vreau să punctez faptul că serviceul nostru este complet utilat conform standardelor internaționale Toyota, oferind servicii de reparații și revizii, schimb de piese și accesorii originale Toyota, diagnoză cu tester inteligent, diagnosticare și reparații pentru sistemul hibrid etc. Cu alte cuvinte, începând cu alegerea amplasamentului și terminând cu paleta mare de servicii oferite, am venit în întâmpinarea nemțenilor prin deschiderea acestui nou sediu, deoarece suntem conștienți că timpul acestora este prețios și trebuie alocat corespunzător!”, a declarat Ștefan-Bogdan Vasilescu, director general Toyota Piatra Neamț.
Toyota România este parte a grupului britanic Inchcape, este unul dintre cei mai mari importatori auto din țara noastră, acesta încheind anul 2018 cu o cifră de afaceri de 304 milioane de euro, în creștere cu 23 % comparativ cu anul precedent. Rezultate s-au datorat profesionalismului și standardelor indicate în baza cărora Toyota își desfășoară activitatea, dovedind de-a lungul timpului o foarte mare deschidere în ceea ce privește inovarea și adaptare la noile standarde de protecția mediului înconjurător. Conform date lor puse la dispoziție de gazde, comercializarea modelul hibrid, care au ajuns să reprezinte 57 la sută din numărul unităților vândute în 2018, în creștere accelerată, și a jucat un rol important în ceea ce privește expansiunea acestei companii pe piața națională și internațională.
Amintim că Toyota România este importatorul exclusiv pentru Toyota și Lexus pe piața națională, beneficiind deja de o rețea consolidată de 22 de showroom uri la nivelul țării. (M.B.)
Un comentariu
Mall-ul e un business privat si au dreptul sa inchirieze cui vor ei proprietatea lor insa e pacat ca s-a ales ca locatie locul patinoarului.