Ultimele tendințe în marketing online Din marea de instrumente și de informații privind marketingul digital, poate fi dificil să decizi care sunt cele pe care merită, într-adevăr, să le folosești pentru a obține rezultatele dorite pentru afacerea ta.
Ce conținut merge cel mai bine pe rețelele de socializare? Ce unelte să folosești pentru motoarele de căutare? Descoperă în acest articol ultimele tendințe în marketing online care vor face diferența pentru business-ul tău.
3 idei de conținut pentru rețelele de socializare
Platformele de socializare oferă un mare beneficiu afacerilor care știu cum să se folosească de ele în strategia lor de marketing online. Prin intermediul acestora, ai posibilitatea să te conectezi mult mai ușor cu potențialii tăi clienți și să le câștigi încrederea și aprecierea.
1. Conținutul video. În ultimii 2 ani, conținutul video a început să capete din ce în ce mai multă popularitate în rândul utilizatorilor de Social Media. În România, puține afaceri au început să se folosească de acest instrument, așadar acest aspect poate reprezenta pentru tine un avantaj considerabil față de concurenții tăi.
2. Reels. Conținutul video cu durată între 30 și 60 de secunde este extrem de apreciat de către utilizatorii rețelelor de socializare. Algoritmul platformelor chiar favorizează acest tip de conținut, ceea ce înseamnă că mesajul tău va ajunge cu ușurință la mai multă lume.
3. Stories. Conținutul efemer de tipul „poveștilor” îți permite să creezi o experiență interactivă pentru cei care te urmăresc. Dintr-o poveste în alta, dintr-o fotografie într-un scurt video, îți poți menține audiența interesată de ce faci și de ce ai de spus.
SEO și tendințele pe motoarele de căutare
Strategiile organice devin mai importante ca niciodată. Ai posibilitatea de a asigura trafic organic pe site-ul afacerii tale cu ajutorul unei strategii SEO, iar astfel vei deveni afacerea potrivită la momentul potrivit. Pentru a te folosi corect de acest instrument, tot ce trebuie să faci este să efectuezi un Audit SEO tehnic complet și de un Keyword Research amănunțit. Pe baza celor două și cu ajutorul specialiștilor în domeniu, vei putea dezvolta o strategie de optimizare SEO ca la carte.
Rețelele de socializare și mai ales website-ul afacerii tale sunt, așadar, două componente extrem de importante pentru strategia de marketing online a business-ului tău. Printr-un conținut potrivit și inteligent pe Social Media și un website bine optimizat din punct de vedere SEO, vei reuși să devii vizibil în mediul digital și să obții încrederea clienților tăi.