Prezentarea a 13 jucători din lotul pentru viitorul sezon al Ligii a II-a a reprezentat partea de deschidere a conferinţei de presă organizată de CSM Ceahlăul, condusă de la prezidiu de Anton Măzărianu – principalul finanţator, Cătălin Anton – preşedintele clubului şi Marin Mitran – preşedinte executiv. Ni s-a dezvăluit o adevărată multinaţională încrezătoare în atingerea obiectivului natural pentru orice echipă serioasă: promovarea în Liga I. Orizontul de aşteptare nu este imediat, aşa cum a punctat Anton Măzărianu, ci după două sezoane de stabilizare şi consolidare a echipei. O devansare nu poate fi decât încântătoare.
A urmat apelul la solidaritate, unul pe două direcţii. Prima, imediată, vizează meciul amical de vineri seară cu CSM Bacău, când întreg lotul de jucători şi staff-ul echipei vor fi prezentate publicului la stadion. Intrarea la meci este liberă, iar prezentarea este programată de la ora 19:30. Leon Ivanov, legendarul căpitan al FC Ceahlăul, va da lovitura de începere a meciului, la ora 20:00.
A două direcţie s-a referit la abonamente pentru cele 10 meciuri ce vor fi jucate acasă. Campania „Fă-ţi singur un cadou frumos, cumpără un abonament la fotbal!”, anunţată în premieră, ieri, de mesagerulneamt.ro este abia la început. Însă, ca o veste bună comasată, am aflat că doar ieri au fost cumpărate 250 de abonamente de către o singură companie, iar încă 250 de către altele.
Momentul de forţă al conferinţei s-a construit în jurul lui Daniel Zugravu, administratorul cunoscutei companii Decor Lux, în calitate de sponsor al echipei. Nu are o pasiune deosebită pentru fotbal, mărturisind că în viaţa lui a fost de cel mult 10 ori pe un stadion. Dar, în ideea de reevaluare a poziţiei faţă de comunitatea locală, ca unul care se uită cu admiraţie la compania COMES, a decis să contribuie la creşterea oraşului şi prin fotbal. Anterior, de-a lungul anilor, fără a se băga în faţă, a intervenit într-o sumedenie de domenii şi acţiuni. Contribuţia pentru fotbal, a cărei valoare nu este publică în acest moment, se doreşte a fi şi o provocare la adresa vechilor finanţatori ai fotbalului. Aşteptăm să vedem cât de curând măcar pe ceilalţi sponsori a căror mărci vor fi imprimate pe echipamentul de joc.
Cât priveşte configurarea bugetului echipei, socotelile sunt departe de oferi certitudini liniştitoare. Până la alte detalii, reţinem reluarea mesajului adresat admnistraţiei locale. La o adică, pe fondul unei contribuţii financiare competitive, Anton Măzărianu a anunţat că sunt dispuşi să poarte chiar şi tatuaje cu „Primăria Piatra-Neamţ”. Oricum, nu s-au făcut economii la mulţumirile adresate pentru sprijinul acordat de municipalitate în privinţa reparaţiilor, modernizărilor şi achiziţiilor pentru stadion.
Deloc în ultimul rând, în ansamblul eforturilor ce ţin de bucătăria cu reguli şi cerinţe din fotbal, s-a anunţat că pe lângă echipa de fotbal feminin, CSM Ceahlăul a înscris o a doua echipă masculină în Liga a IV-a. (M.N.)