A N U N Ţ
Serviciul de Ambulanță Județean Neamț cu sediul în Piatra Neamț, Str. Dimitrie Leonida, Nr. 151, organizează în conformitate cu adresa Ministerului Sănătății — Directia Personal și Structuri Salariale nr. DPSS 4148 / 03.07.2023 , prin care este comunicat faptul ca a fost aprobat Memorandumul cu tema: Aprobarea organizarii concursurilor in vederea ocuparii posturilor vacante/temporar vacante din cadrul unitatilor subordonate Ministerului Sanatatii si din cadrul aparatului de lucru al acestuia, H.G. nr. 1336 din 28 octombrie 2022, concurs pentru ocuparea următorului post vacant perioada nedeterminată:
- DENUMIREA POSTULUI: ÎNGRIJITOR
- NUMĂRUL POSTURILOR:1 post vacant
- NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
- COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: SERVICIUL APROVIZIONARE- ADMINISTRATIV
- DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
- PERIOADA: nedeterminată
Condiții specifice conform O.M.S. nr. 1470 / 2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar, necesare în vederea participării la concurs și ocupării funcției contractuale sunt:
- studii generale;
- nu se solicită vechime;
Pentru a ocupa un post vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform Regulamentului privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice al S.A.J. Neamț precum și condițiile specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare:
- a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, unui stat parte la acordul privind Spațiul Economic European sau cetățenia Confederației Elvețiene;
- b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
- c) are capacitatea de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa o funcție, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h);
Pentru înscrierea la concurs , candidaţii vor depune un dosar care va conține următoarele documente, în conformitate cu prevederile art. 35 din HG 1336/2022, la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Neamț:
- formular de înscriere la concurs, se poate descărca de pe link-ul următor https://ambulantaneamt.ro/concursuri/;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de Serviciul de Ambulanţă Judeţean Neamț;
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă, dacă este cazul (modelul orientativ al adeverinței menționate se poate descărca de pe link-ul următor https://ambulantaneamt.ro/concursuri/);
- certificat de cazier judiciar, sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexual, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru candidații înscriși;
- curriculum vitae, model comun european.
Taxa de participare la concurs este de 50 de lei/participant. Candidații depun această sumă la casieria unității, după verificarea documentelor depuse la dosarul la înscriere.
Concursul se va desfășura la sediul instituției, din Piatra Neamț str. Dimitrie Leonida nr. 151, astfel:
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoțite de documentele originale care se certifică cu mențiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Concursul se va desfășura la sediul instituției, din Piatra Neamț str. Dimitrie Leonida nr. 151, astfel:
– 10.11.2023, ora 1500 – termenul limită de depunere a dosarelor;
– 20.11.2023, ora 1200 – proba scrisă;
– 23.11.2023, ora 1000 – interviul.
Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări / teste de tip grilă cu subiecte stabilite de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe pe baza bibliografiei de concurs.
Interviul constă în testarea abilităților, aptitudinilor şi motivaţiei candidaţilor. Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza următoarelor criterii de evaluare:
- a) abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
- b) capacitatea de analiză şi sinteză;
- c) motivaţia candidatului;
- d) comportamentul în situaţiile de criză;
- e) abilităţi de comunicare;
- f) iniţiativă şi creativitate.
Sunt declarați admiși la proba scrisă /interviu candidații care au obținut minim 50 de puncte la fiecare probă.
Concursul se va desfășura conform calendarului următor (Data/termen – Operațiunea):
– 30.10.2023 –10.11.2023, ora 15 00– Perioada de înscriere a candidaților;
– 14.11.2023, ora 12 00– Selecția dosarelor de înscriere;
– 14.11.2023, ora 16 00– Afișarea rezultatelor selecției dosarelor;
– 15.11.2023, ora 16 00 – Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere;
– 16.11.2023, ora 16 00 – Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor;
– 20.11.2023, ora 12 00– Desfășurarea probei scrise;
– 20.11.2023, ora 16 00 – Afișarea rezultatelor la proba scrisă;
– 21.11.2023, ora 16 00 – Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă;
– 22.11.2023, ora 16 00 – Afișarea rezultatelor contestațiilor privind proba scrisă;
– 23.11.2023, ora 10 00 – Susținerea probei interviu;
– 23.11.2023, ora 16 00 – Afișarea rezultatelor probei interviu;
– 24.11.2023, ora 16 00 – Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba interviu;
– 27.11.2023, ora 16 00 – Afișarea rezultatelor contestațiilor privind proba interviu;
– 27.11.2023, ora 16 00 – Afișarea rezultatelor concursului.
Calendarul aprobat este estimativ și poate suferi modificăriîn funcție de numărul candidaților înscriși la concurs.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu menţiunea „admis” sau „respins”, se vor afișa la avizierul şi pe site-ul instituției, www.ambulantaneamt.ro, în data de 14.11.2023, ora 1600.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”, prin afișarea la sediul și pe pagina de internet a instituției, în termen de maxim o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
Rezultatele finale se afișează la sediul și pe pagina de internet a instituției, www.ambulantaneamt.ro, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”.
Dosarele de concurs se depun personal de luni pana vineri între orele 800-1000 și 1300-1500la biroul RUNOS al unității din Piatra Neamț, str. Dimitrie Leonida nr.151, până la data de 10.11.2023, ora 1500.
Formularul de înscriere și modelul adeverinței de vechime sunt atașate la prezentul anunț și se pot ridica de la biroul RUNOS al instituției.Relații suplimentare se pot obține la SAJ Neamț, birou RUNOS, tel. 0233/212020.
TEMATICĂ ŞI BIBLIOGRAFIE:
- Ordin nr. 1761 din 3 septembrie 2021pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia;
- Ordin nr. 1226 din 3 decembrie 2012pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale: Cap. II, Cap. III (art. 8), Cap. V, Cap. VI, Cap. VII și Cap. VIII;
- Ordinul nr. 1101 / 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare: Anexa nr. 4- Precauțiunile standard;
- Fișa postului.
Relații suplimentare cu privire la desfășurarea concursului se pot obține de la Biroul RUNOS, telefon 0233 / 212020, int. 215 si pe site-ul instituției www.ambulantaneamt.ro.
Dosarul de înscriere se va depune la secretariatul comisiei de concurs – Biroul R.U.N.O.S. al Serviciului de Ambulanță Județean Neamț – str. Dimitrie Leonida, nr. 151.
MANAGER GENERAL, DORICE ALBU
DIRECTOR ECONOMIC,, ZAPODEANU IOANA IULIA
BIROU R.U.N.O.S, REF. AVĂDĂNII ELENA ANGELICA