- interviu cu Paula Ailincăi, manager executiv la Zenyth Pharmaceuticals
De ce ați ales să vă implicați și să susțineți un eveniment de anvergura Festivalului de Teatru?
M-a bucurat vestea că Festivalul de Teatru se reia în orașul nostru. M-a bucurat că un eveniment cu multă istorie în spate – să nu uităm că este cea mai veche manifestare de profil din România – va fi reluat în acest an, iar comunitatea noastră va avea din nou posibilitatea să asiste la un regal teatral. Este o perioadă de criză și, ca toată lumea, ne socotim foarte atent cheltuielile. Resursele ne sunt limitate, dar am decis totuși să ne implicăm și să susținem și noi, Zenyth, cu cât de puțin desfășurarea acestui eveniment. Nu ne propunem să concurăm cu partenerii tradiționali ai festivalului, însă orice mână de ajutor, fie el cât de mic, contează. Mi-am amintit acum de campania pentru construirea Ateneului Român – „Dați 1 leu pentru Ateneu!” -, campanie desfășurată la sfârșitul secolului al XIX-lea și prin care au fost strânși bani pentru una dintre cele mai frumoase clădiri ale Bucureștiului. M-aș bucura ca și la noi, la Piatra Neamț, chiar dacă suntem o comunitate mică, să se mobilizeze cât mai multă lume, cât mai multe companii și să susțină evenimente care marchează viața comunității. Invit pe această cale și alte companii să ne urmeze exemplul.
O invitație binevenită. Dacă ar urma-o cât mai mulți…
Orice companie care își desfășoară activitatea într-o comunitate este membru al comunității respective. Nu vorbim despre implicare sau neimplicare, nici despre mândrie, aici este vorba despre responsabilizate. De aceea, compania are o anumită responsabilitate față de satisfacerea și menținerea binelui comunității.
Zenyth are o strategie proprie în privința implicării financiare în evenimente publice reprezentative?
Compania noastră se implică în primul rând în evenimente care țin de sănătate, domeniu în care ne desfășurăm activitatea. Strategia noastră este dată de motto-ul Zenyth: „Mai multă educație, mai multă sănătate”. Acest slogan descrie filosofia care stă la baza Zenyth Pharmaceuticals. Suntem conștienți că secretul sănătății nu este lipsa medicamentelor, cât lipsa educației în spirit preventiv. Acesta este motivul pentru care ne canalizăm eforturile nu doar pe cercetare și studiu permanent, pentru a dezvolta cele mai bune formule pentru produsele noastre, ci și pe educarea populației în spiritul vieții sănătoase. E limpede că mai multă educație înseamnă mai multă sănătate.Tot ceea ce am făcut, începând din 2009, când am lansat primul nostru produs – ColonHelp – s-a subordonat acestui motto. Două exemple în acest sens sunt cadourile oferite clienților în campaniile aniversare din trecut: volumele „Ghidul Dr. Jensen pentru detoxifiere intestinală” (2011) și „3S: Sănătoasă, Suplă, Sătulă” (2012). .Aceasta nu înseamnă că ne implicăm doar în evenimente sau campanii de sănătate, de altfel aveți un exemplu acum cu Festivalul de Teatru, eveniment care nu are legătură cu activitatea de bază a Zenyth. Am decis să oferim o mână de ajutor pentru un eveniment deosebit de important pentru comunitatea noastră, un eveniment care are legătură cu valorile noastre.
Cum e mai interesant: să susții puternic, personalizat, câteva acțiuni de marcă, eventual ca abonat, sau să găsești câte puțin pentru fiecare?
Noi am mers întotdeauna pe un mix. Ne-am implicat și în evenimente destinate specialiștilor în domeniul sănătății (medici, farmaciști), și în acțiuni destinate publicului larg (evenimente de educație în domeniul sănătății, conferințe, spectacole, concerte).
Exemple din trecut, din prezent?
În trecut, bugetele noastre erau mai mari, însă, pe măsură ce criza s-a accentuat în România, resursele noastre au devenit și ele mai mici. Acesta este și motivul pentru care o să vă dau exemple mai multe din trecut, când reușeam să ne implicăm în mai multe acțiuni. O să mă refer doar la acțiuni destinate publicului larg, nu specialiștilor (conferințe, congrese). În 2010, de exemplu, am participat la campania „Alege să fii sănătos! Traseul sănătății tale”, organizată de Asociația pentru o viață sănătoasă și realizatoarea tv Florentina Opriș. Campania a fost destinată publicului larg, care era îndrumat de specialiști și medici către pașii de urmat pentru un stil de viață echilibrat: gândire pozitivă, relaxare, alimentație echilibrată, hidratare, detoxifiere, sport, controale medicale periodice. Tot în vara lui 2010, am desfășurat o acțiune de educare și informare pe litoralul românesc, la Mamaia, unde am realizat „Zona de sănătate și frumusețe”. Era un cort, unde, deși în concediu, câteva mii de persoane s-au oprit și au ascultat interesați recomandările făcute de asistentele medicale prezente acolo, și-au măsurat tensiunea arterială și greutatea. Forumul Asociațiilor de Pacienți din România este un alt eveniment la care am participat și am sprijinit asociațiile care luptă pentru promovarea și drepturile pacienților. Dorința noastră de informare și educare a publicului s-a concretizat în 2012, de exemplu, în implicarea în campania „O 9 atitudine: Alege Sănătos! Trăiește sănătos”, derulată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului. Scopul acestei campanii a fost creșterea nivelului de informare și educare a consumatorilor cu privire la drepturile și obligațiile pe care le au și la schimbarea mentalității acestora dintr-un consumator pasiv într-un consumator european activ. Anul trecut am sprijinit Asociația Persoanelor cu Boli Inflamatorii Intestinale (ASPIIR) în organizarea campaniei „Alege să fii tu învingătorul”, cu ocazia Zilei Internaționale a Luptei împotriva Bolilor Inflamatorii Intestinale. Timp de 3 zile, bucureștenii au fost invitați să viziteze Colonul Gigantic amplasat în Parcul Unirii din București. Aici au interacționat cu reprezentanții asociațiilor de pacienți și au aflat informații despre factorii de risc pentru sănătatea colonului.
Dar evenimente care nu au legătură cu sănătatea?
Am susținut excelența, adevăratele valori. Acesta este motivul pentru care ne-am îndreptat atenția și către zona culturii: concerte, spectacole, concursuri de dans. În 2011, de exemplu, am sprijinit Gala de Excelență a Premiilor Electrecord, organizată cu ocazia a 80 de ani de existență Electrecord.
Credeți că exemplul personal va avea ecou?
Îmi doresc din tot sufletul ca exemplul nostru să fie urmat și de alții. E păcat ca pentru un eveniment de asemenea importanță să nu mobilizăm resurse locale din toate domeniile care dau identitate județului. Hai să dăm mână cu mână pentru cultura nemțeană, pentru acest fenomen care este Teatrul Tineretului!
-
ArtroHelp Forte, cel mai avansat produs pentru articulații de la Zenyth
Produsul care va beneficia de promovare cu ocazia Festivalului de Teatru este ArtroHelp Forte, produs lansat în toamna trecută. O dată cu acest produs, Zenyth încearcă să impună pe o piață foarte aglomerată, cea a suplimentelor pentru articulații, o nouă viziune în îngrijirea articulațiilor și una dintre cele complexe și complete formule 100% naturale.
Sunt zeci, poate sute de produse pentru articulații: suplimente alimentare (diverse combinații de glucozamină, condroitină +/- plante cu efect antiinflamator), creme, geluri, unguente – produse care funcționează mai mult sau mai puțin. Cele mai multe suplimente pentru articulații de pe piață sunt variații de glucozaminăși condroitină, restul sunt variații de colagen.
Zenyth a intrat pe „piața de articulații”, o piață matură și dezvoltată, încă din luna februarie 2014, când a lansat două produse de îngrijire a articulațiilor, ArtroHelp Repair și ArtroHelp Calm. Cum îngrijirea articulațiilor necesită o abordare multidirecțională, au decis să vină cu un produs mult mai complex. Astfel a fost creat cel mai avansat produs pentru articulații de la Zenyth: ArtroHelp Forte.
ArtroHelp Forte este mai mult decât un produs pentru articulații, ArtroHelp Forte reprezintă o nouă filosofie în îngrijirea articulațiilor, o abordare integrativă și multidirecțională a problemelor articulare. Produsul duce îngrijirea articulațiilor la cel mai înalt nivel, oferind cele mai bune ingrediente, optim dozate, pentru funcționarea sistemului osteo-articular.
ArtroHelp Forte este un produs 6 în 1!
Cele mai răspândite produse pentru articulații conțin unul-două ingrediente, în doze mici, și abordează îngrijirea articulațiilor dintr-o singură direcție. ArtroHelp Forte vine cu nu mai puțin de șase categorii de ingrediente, în cantități considerabile, ingrediente care acționează sinergic. Toate acestea fac ca ArtroHelp Forte să fie un produs unic pe piața românească. Are o formulă revoluționară, care asigură îngrijirea completă a tuturor articulațiilor:
- 5.000 mg Colagen hidrolizat tip I și II, pentru îngrijirea cartilajelor articulare;
- 1.400 mg Glucozamină + Condroitină, pentru încetinirea degradării articulațiilor;
- 1.500 mg Harpagophytum + Boswellia, pentru menținerea elasticității și flexibilității articulațiilor;
- 900 mg Magneziu marin, pentru menținerea sănătății sistemului muscular;
- Complex antioxidant: Vitamina C + Caroteni, pentru blocarea radicalilor liberi din articulații;
- Complex enzimatic: Bromelaină + Papaină, pentru bioabsorbția nutrienților. (Cantitățile sunt pe 2 plicuri produs, care înseamnă 10 g.)
Cui se adresează ArtroHelp Forte?
ArtroHelp Forte se adresează:
- persoanelor cu job de birou, care, din pricina sedentarismului, pot avea probleme cu articulațiile;
- persoanelor care depun muncă fizică solicitantă sau au greutate în exces, ceea ce pune presiune pe articulații;
- persoanelor care merg la sală frecvent, sportivilor, care își suprasolicită articulațiile.
- vârstnicilor cu diferite probleme articulare.
Nu în ultimul rând, datorită solicitărilor specifice profesiei, ArtroHelp Forte se adresează și actorilor.