După succesul Festivalului de Teatru, organizat anul acesta de trupa condusă de Liviu Timuș, nematerializat, din păcate, la nivel de imagine în media centrală, s-a simțit nevoia de reorganizare. De aceea, la propunerea conducerii TT, s-a trimis o nouă schemă de personal, care include și o nouă structură ”Serviciu Realizare Spectacole, Secretariat Literar, Marketing, PR”.
Probabil că este exact lucrul care lipsea la Teatrul Tineretului, mai ales pe partea de marketing, unde se simte nevoia unui om cu relații în presa locală și națională, în mediul de afaceri local și național (în special al pietrenilor realizați aiurea prin țară), ca o interfață necesară cu cei care asigură actul artistic. Dacă rezultatele se vor vedea și din punct de vedere financiar și al imaginii, vom afla la anul, după festival. Și dacă se vor găsi persoanele potrivite pentru asemenea responsabilități.
V.B.
Un comentariu
mai stiti ceva de hala din piata centrala,se mai reface sau
sint alte intentii cu terenul de acolo?