Primirea clienților (în special a celor cu bagaje) în ”Altex” Piatra-Neamț se face, mai nou, într-un mod care ar trebui să le dea de gândit celor care s-au învățat doar să-și rotunjească conturile din această firmă. Vineri, 29 ianuarie, un client a intrat în ”Altex” cu o geantă de umăr. A fost nevoit să o lase la intrare pentru că, vorba aia: ”Cinstitul nedovedit, hoțul perfect!”. Nu a intrat în polemici cu paznicul care avea ca sarcină reținerea bagajelor, însă ceea ce l-a lăsat cu gura căscată a fost locul în care a trebuit să-și lase geanta. Printre aspiratoare și alte produse puse la vânzare, cât mai aprope de geamul magazinului. Întrebat unde este locul pentru depozitare, nenea paznicul a dorit mai degrabă să evite discuția, plecând din fața clientului. Pentru că ”Altex” este condus nu de crâșmari și nici de oameni turmentați, măcar din respect pentru cei care le aduc profit, ar putea să facă niște rafturi. pentru că. în asemenea condiții, ”clientul nostru” nu mai este tratat cu siguranță ca ”stăpânul nostru”, ca să nu mai vorbim despre ”partenerul nostru”. (M.T.)
3 comentarii
Si la Lidl aceeasi poveste !Nu ai un loc ptr bagaje, se uita intii”nenea paznicul” in sacosa apoi la casa.Nu ar fi mai simplu si civilizat sa puna niste rafturi/casete ptr bagaje ?
Sunt magazine online. Nu-i panica. Merci de info. Nu mai intru in altex.
In magazinul Altex din P. Neamt majoritatea angajatilor se poarta urat cu clientii . Eu de mult nu mai intru in acest magazin .