Cel mai important retailer online, eMAG, oferă, începând din 20 octombrie, o nouă modalitate de livrare a produselor comandate, printr-un parteneriat cu Poșta Română.
În județul Neamț, au fost deschise 4 puncte de livrare, două în Piatra Neamț și câte unul în Roman și Târgu Neamț:
- Oficiul Poștal 1 Piatra Neamț (bd. Decebal; telefon: 0233/211995)
Program: Luni – Vineri: 8:00 – 19:00; Sâmbătă: 9:00 – 13:00.
- Oficiul Poștal 2 Ghișeul 1 Piatra Neamț (str. Mărăței 90; telefon: 0233/229825)
Nu se specifică programul.
- Oficiul Poștal 1 Roman (str. Cuza Vodă nr. 3; telefon: 0233/742523)
Program: Luni – Vineri: 8:00 – 19:00.
- Oficiul Poștal Târgu Neamț (str. Ștefan cel Mare 38 A; telefon: 0233/791150)
Program: Luni – Vineri: 8:00 – 19:00.
Detalii – AICI.
Proiectul Postcollect este dezvoltat împreună cu Poșta Română încă din 2015. “Prin acest serviciu, operatorul național de servicii poștale preia, sortează și livrează coletele partenerului la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clientului pe site-ul retailerului”, a declarat Daniel Stoleru, directorul Oficiului Județean de Poștă Neamț.
“Expedițiile eMAG sunt monitorizate pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare, iar destinatarul este avizat de către eMAG, printr-un SMS, în momentul când coletele sunt predate Poștei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare, Poșta Română anunță, tot prin SMS, că expediția este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poștal. Poșta Română poate păstra coletele avizate, în oficiile poștale, timp de 7 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG”, menționează eMAG. (M. CONSTANTINESCU; FOTO: eMAG)