Locul liber lăsat în consiliul de administrație al Spitalului Județean de Urgență Piatra-Neamț prin eliminarea lui Dan Vasile Constantin din postura de consilier personal al președintelui Consiliului Județean Neamț, Ionel Arsene, a fost ocupat rapid. Alegerea unui înlocuitor în CA-ul spitalului n-a fost o chestiune complicată, succesoarea lui Dan Vasile Constantin a ocupat de-a lungul timpului funcții de conducere, ca manager și ca director medical, chiar dacă doar interimar, refuzând constant să concureze pentru vreunul din posturi. Este vorba de dr. Cristina Iacob-Atănăsoaie, care a acceptat a acceptat să facă parte din CA-ul spitalului. O misiune pentru care spune că se simte pregătită. „Numirea mea nu este incompatibilă, am vorbit cu juriștii noștri. Mai sunt și în consiliul de administrație de la Spitalul de Pneumoftiziologie Bisericani, dar cu statut de invitat, din partea Colegiului Medicilor Neamț și probabil va fi desemnat altcineva în locul meu. La spitalul județean sunt multe lucruri de făcut, eu vreau să ajut cât pot, având în vedere că știu care este situația spitalului, ce se poate, ce nu se poate. Vom vedea într-o lună, două”, declară dr. Cristina Iacob-Atănăsoaie.
Între timp, așteaptă validarea examenului pe care l-a susținut pentru funcția de șef al secției Medicină Internă. Dr. Cristina Iacob-Atănăsoaie a fost singurul candidat și în comisie l-a avut ca examinator, printre alții, pe fostul ei șef, dr. George Bararu, demis de actuala conducere a spitalului (detalii aici). În afară de susținerea proiectului de management, la care a primit doar 89,75 de puncte, în rest dr. Cristina Iacob-Atănăsoaie a avut punctaje mari – 99,8 la scris și 100 la proba practică – și și-a adjudecat funcția cu 312,21 de puncte.
Ca șef de secție, cel mai mult își dorește să revitalizeze activitatea cabinetului din policlinică. „Vreau să mă ocup de creșterea adresabilității în ambulatoriul de specialitate, ca să creștem și veniturile secției. Am câteva propuneri în proiectul de management, să vedem câte se vor materializa în cei 4 ani de mandat. În secție nu prea avem cum aduce venituri: o variantă ar fi cazarea în condiții mai bune, dar nu avem saloane VIP, doar dacă se va construi un spital nou. Oricum, noi ne-am realizat întotdeauna contractul cu Casa de Asigurări și unul din obiective este acela de a realiza indicatorii de calitate. Pe parte de dotări, în secție avem echipamentele necesare, doar că va fi nevoie la un moment dat să le înnoim: avem un ecograf care are 5 ani, endoscopul are vreo 3 ani. Vreau, în schimb, să achiziționăm un endoscop pentru cabinetul din ambulatoriu, este mai mult decât necesar și asta ar crește valoarea serviciilor, în completarea veniturilor din consultații la neasigurați, din consultații la cerere, diverse adeverințe și fișe care pot fi taxate. Și, bineînțeles, pregătirea pentru acreditare”, adaugă proaspăta șefă de secție, înainte de semnarea contractului de management.
Cristina Iordache
Un comentariu
Felicitari!!