Dorim să vorbim despre POVESTEA NOASTRĂ, a celor 18 ani de activitate urmată de «lupta» continuă cu noi înșine de a deveni mai buni! Ne aflăm în AFACEREA chemată să creeze emoții pozitive, senzații plăcute și amintiri dulci, concepute pentru a face viața mai frumoasă, a apropia oamenii și a întări valorile familiale.
Compania Dulcinella a fost înființată în anul 2005, în mun. Chișinău, Republica Moldova, activând pe o suprafață de producție de 70 mp și 10 angajați, pentru ca spre finele anului 2020 să ajungă la 2.300 mp de producție, peste 300 de angajați și 30 magazine specializate proprii.
Crezând în ceea ce facem, am hotărât să lărgim afacerea noastră și după hotarele țării. Astfel, în luna august a anului 2019, în România, deschideam un Laborator de Producție, pe o suprafață de 1.000 mp, în or. Târgu Neamț, iar în 2021, deschideam al 2-lea Laborator de Producție în mun. Piatra Neamț (cu o suprafata de 600 mp).
Producția noastră, este realizată prin intermediul celor 23 de ateliere de cofetărie amplasate de la Rădăuți la București, respectiv în următoarele orașe – Iaşi (4), Vaslui, Pașcani, Suceava, Rădăuţi, Fălticeni, Botoşani, Dorohoi, Bacău, Moineşti, Piatra Neamţ (2), Târgu Neamţ, Roman (2), Bucureşti (5).
Momentan, în cadrul companiei activează în jur de 150 de angajați cetățeni ai României.
Urmând MISIUNEA de a crea și a realiza produsele noastre cu o asemenea grijă și atenție, astfel încât să îmbunătățim calitatea vieții clienților noștri oferindu-le momente de neuitat, muncim pentru a crea emoții pozitive, senzații plăcute și amintiri dulci, concepute pentru a face viața mai frumoasă, a apropia oamenii și a întări valorile familiale.
În Relații cu Clienții, stabilim ca PRIORITĂȚI MAJORE: lărgirea rețelei proprii de puncte de desfacere specializate; lărgim gama sortimentală preponderent de produse proprii; menținem formatul preluării comenzilor pentru sărbători.
Avantajul nostru CONCURENȚIAL UNICAT este axat pe străduința noastră de a fi cea mai bună ALEGERE în calitate, gust și aspect.
Am stabilit ca Motto pentru strategia de dezvoltare a produsului – Dulcinella revoluționează, motto ce are la bază diferențierea produsului, anume tortul, de tot ce este pe piață și elaborarea unor gusturi noi specifice doar companiei Dulcinella la baza cărora stau elementele avantajului nostru concurențial unicat. Astfel, produsele noi inovaționale marca Dulcinella au fost clasificate în 3 Serii:
- Seria Autor
- Seria Tradițională
- Seria Raw&Veg
La baza produselor de autor stau următoarele elemente comune:
- DORINȚA de a fi continuu în proces de INOVARE și REDESCOPERIRE a unor noi produse ce ar permite formarea unor gusturi excepționale pe care dorim să le împărtășim tuturor
- MII DE TESTĂRI, cu succes și fără succes, ce stau în spatele produselor finale cunoscute de către consumatori fapt realizat prin prisma LABORATORULUI de Cercetare și Inovații special creat în cadrul companiei.
- Materie primă de cea mai înaltă calitate, controlată riguros conform normativelor în domeniu; prelucrată, modelată, ambalată și depozitată în spații de producție certificate de către instituțiile abilitate în materie.
- AMBALAJUL, parte integrală a produsului, la crearea căruia se iau în considerare factorii ce țin de: identitate, comoditate, caracter practic și conformitate cu normativele legale.
- ECHIPA de cofetari, specialiști în domeniu, determinați în ideea fixă a respectării MISIUNII companiei: a crea și a realiza produsele noastre cu o asemenea grijă și atenție, astfel încât să îmbunătățim calitatea vieții consumatorilor noștri oferindu-le momente de neuitat.
Avem peste 70 de produse de cofetărie și patiserie, aici incluzând tort, prăjituri, biscuiţi fabricați manual şi nu în ultimul rând – plăcinta tradițională moldovenească coaptă la tigaie.
În scopul realizării celor expuse mai sus, compania își stabilește ca VALORI FUNDAMENTALE următoarele:
- disciplina în execuție – „am spus – am făcut”;
- spirit de echipă – „unul pentru toți, toți pentru unul”;
- respectul reciproc – „respectăm și încurajăm păreri diferite”;
- dezvoltarea profesională și personală – „vom avansa doar împreună”.
Motto-ul de comunicare a esenței brandului este „ZIUA TA UN PIC MAI DULCE”.
Noi credem că oricine merită o viață un pic mai dulce. O viață care ar putea-o savura zi de zi, indiferent de statut, mijloace, stil de viață, preferințe și necesități. În fiecare produs celebrăm emoțiile sincere și oamenii care trăiesc cu dedicație față de tot ceea ce fac.