Termenele respectate, servirea promptă, consilierea de calitate, personalul amabil și, mai ales, prețurile corecte sunt garanțiile pe care le oferă Autovest Service SRL. ”La noi, service-ul personal este de maximă importanță, nimeni nu este un simplu client, fără nume. Toți sunt foarte importanți și, abia când clientul este mulțumit, suntem și noi mulțumiți”. Aceasta este promisiunea echipei Autovest, pentru cei care, indiferent ce autovehicul conduc, apelează la serviciile profesioniste ale firmei.
Cartea de vizită a societății Autovest Service SRL înseamnă prețuri competitive și servicii de calitate, înseamnă o echipă, formată în timp, cu profesioniști pe fiecare domeniu, colaborări prestigioase cu firme de renume, precum Automeister, clienți mulțumiți, instituții publice și mari societăți private care solicită și beneficiază de servicii prompte. Firma condusă de Constantin Iacoban, om cu o vastă experiență de conducere, atât în mediul privat, cât și în domeniul administrativ, se mândrește, pe lângă dotările de ultimă generație, cu oamenii care formează echipa Autovest. O echipă în adevăratul sens al cuvântului, în care orice realizare profesională sau personală a cuiva este marcată în consecință.
”Firma noastră activează din 2006 și, an de an, ne-am dezvoltat în diferite sectoare. Cel mai nou sector în care ne-am dezvoltat este al mașinilor de capacitate mijlocie și mare, ceea ce ne-a dat posibilitatea să oferim și service pentru ambulanțe, de exemplu”, declară Constantin Iacoban.
* Oamenii fac diferența
Secretul succesului, pe lângă producătorii de prim rang cu care Autovest este partener și care asigură piese de schimb premium, este profesionalismul echipei, aflată în permanentă calificare și perfecționare. Constantin Iacoban a ținut să le mulțumească, așa cum face de fiecare dată: ”Vreau să le mulțumesc colegilor noștri care lucrează zi de zi. Pentru că poți să ai clădiri câte vrei, poți să ai cât de multe dotări, dar, dacă nu ai oameni, nu faci nimic. Un profesor spunea că diferența dintre Oxford și alții sunt profesorii, nu zidurile. Eu spun că diferența dintre un service și altul sunt oamenii și nu clădirile”.
Autovest Service SRL asigură întreaga gamă de lucrări care pot fi oferite de un service auto: reparații și întreținere pentru toate mărcile de autovehicule, lucrări electrice, diagnoză, anvelope-vulcanizare, clima-service, vopsitorie, tinichigerie, ITP, piese de schimb și accesorii, remorcare și depanasare, pentru toate tipurile de autovehicule, de la automobile până la microbuze, camioane și autobuze.
”Echipa noastră de specialiști este la curent cu toate noutățile, poate pune un diagnostic rapid, reparația se face mai rapid, piesele sunt cu garanție și sunt livrate foarte repede, ceea ce face să scadă timpul de lucru. Clientul este mulțumit că a fost servit rapid și că lucrarea este de calitate. De aceea, el te recomandă și la alții, revine când are probleme. De multe ori, avem clienți care vin să ne ceară sfatul când vor să cumpere o mașină sau vor să-și vândă mașina, semn că s-a trecut la un alt tip de relație, mai personală. Eu cred că oamenii s-au convins că suntem cei mai buni, că ne caracterizează profesionalismul. În acest moment, după ce ne-am extins activitatea, prin deschiderea unei hale pentru mașinile de mare capacitate, putem spune că suntem încărcați aproape de maximum. Îmbucurător pentru noi este și faptul că, prin participări la proceduri publice, am reușit să câștigăm licitații importante pentru flotele unor instituții publice și ale unor companii mari. Aș aminti în portofoliul nostru Serviciul de Ambulanță al Județului Neamț, ADR-Nord-Est, RCM Coninstal SRL, BGS, Frisomat, Serviciul de Medicină Legală, Troleibuzul SA, Consiliul Județean, etc. Avem în portofoliu peste 50 de societăți. Acesta este testul cel mai important: să poți veni cu prețuri accesibile și servicii de calitate, să poți garanta lucrarea și clientul este mulțumit”, adaugă Constantin Iacoban.
* Premii Autonet pentru clienții Autovest
Zilele trecute, Autovest SRL și-a premiat clienții fideli, în cadrul unei tombole organizate la nivel național de francizorul Automeister, în toate cele 40 de service-uri din țară. Tombola a avut în vedere perioada 1 martie – 31 mai și au putut participa toți cei care au trimis copia unei facturi de reparații, de minimum 500 de lei, efectuate în service-urile partenere Automeister. Cinci din clienții Autovest SRL au fost declarați câștigători și au primit premiile din partea lui Ovidiu Oprea, reprezentantul francizorului, și a lui Constantin Iacoban, directorul Autovest. Premierea s-a făcut în cadru festiv, la sediul Autovest din Dumbrava Roșie, ieșirea din Piatra Neamț spre Băcău.
Tamara Branea din Piatra Neamț, Liviu Anton din Săvinești și Viorel Ceaiu din Piatra Neamț au fost premiați cu câte o bicicletă, Constantin Ovidiu Cornea din Piatra Neamț a fost premiat cu o tabletă Samsung, iar Gheorghe Astancăi din Zănești a câștigat un troler.
”Automeister înseamnă un concept de service adus în România de Autonet, un concept german. Suntem într-o rețea de 40 de service-uri în toată țara. Automeister înseamnă dotare, hotline auto, scule închiriate și… acest concurs. Vreau să felicit câștigătorii, să le înmânăm premiile și să mai organizăm concursuri de acest fel și în viitor!”, a spus Nicu Buculei, șeful echipei Mecanică a Autovest.
* ”Disciplina tehnologică este la ea acasă aici”
”Cunosc colectivul și service-ul din anul 2008, când mi-am cumpărat mașina personală. De prima dată am fost mulțumit de lucrările efectuate și, ca dovadă, până acum doar acest service am folosit. Și cheltuielile materiale au fost mai mici, datorită calității lucrărilor executate în firmă. Cunosc îndeaproape colectivul acestui service și îi recomandă, în special, probitatea și pregătirea lor, deoarece, în domeniul reparațiilor auto, păstrează consecvent planul de operații pentru fiecare autovehicul în parte, lucru determinant în asigurarea calității reparațiilor efectuate. Disciplina tehnologică este la ea acasă în acest service. În ceea ce privește aprovizionarea, au contracte cu firma naționale de vânzare a pieselor și subansamblelor auto, asigurând aprovizionarea în timp foarte scurt, ceea ce determină scurtarea timpului de imobilizare a autovehiculului în reparație. Un alt aspect pozitiv al service-ului este și dotarea cu aparaturi și sedevistică necesară în timpul procesului de reparație, precum și existența stației de inspecție tehnică. Îi felicit și le urez mult spor și cât mai mulți clienți mulțumiți!” – Viorel Ceaiu, Piatra Neamț.