În prezent, toți oamenii sunt afectați de răspândirea noului Coronavirus. În unele țări, mulți dintre ei sunt încă obligați să rămână în casă, iar acest lucru a provocat o panică uriașă în întreaga lume.
Cei care își petrec mai tot timpul la domiciliu caută diverse modalități de a-și petrece timpul. La nivelul business-urilor, cea mai eficientă metodă de a livra mesajul către client a devenit SMS marketingul.
Iată care sunt cele 12 beneficii ale marketingului prin SMS:
SMS-urile au devenit la fel de importante ca platformele de socializare. Acestea au fost folosite dintotdeauna, însă marketingul prin acest tip de canal a devenit din ce în ce mai popular. Așadar, în cazul în care te gândești să abordezi o astfel de strategie de comunicare, trebuie să știi că este cea mai eficientă.
SMS-urile sunt deschise mai des
Primul beneficiu major al marketingului prin SMS în timpul COVID-19 este că mesajele text sunt deschise mai des în comparație cu e-mailurile.
Conform cercetărilor, 98% din SMS-urile trimise clienților sunt citite de către aceștia. Mailurile, în schimb, sunt ignorate sau vizionate pe fugă, așa că descoperă mai multe detalii despre adevăratul potențial al acestui tip de marketing și despre specialiștii în domeniu.
Textul este ușor de adaptat și de personalizat
În ceea ce privește avantajele promovării prin SMS, nu poți ignora faptul că, în acest caz, textul este ușor de adaptat. Astfel, poți comunica mesajele către publicul tău, personalizându-le în funcție de interesele acestuia, dar și de elementele care te ajută pe tine să-ți faci afacerea cunoscută.
Timpul dedicat trimiterii unui SMS este redus
Cu ajutorul marketingului prin SMS, vei câștiga timp pe care îl poți fructifica concentrându-te pe alte zone ale afacerii tale. Trebuie doar să tastezi un mesaj și să-l trimiți clienților sau poți să programezi această operațiune. Durează doar câteva secunde și, la final, acesta va fi citit rapid de către destinatar.
SMS-ul este ideal pentru telefoanele mobile
În ziua de astăzi, prin intermediul campaniilor de SMS marketing, publicul țintă are acces la ofertele tale de pe telefonul mobil. Oamenii își folosesc mai mult smartphone-urile în comparație cu laptopurile și calculatoarele, așadar trebuie să ții cont de acest aspect. Prin urmare, mesajele text sunt cele mai potrivite metode de promovare în această perioadă.
Costurile sunt eficientizate
Dacă decizi să-ți promovezi afacerea prin intermediul unui mesaj text, costurile vor fi foarte mici comparativ cu bugetele unor campanii prin newslettere sau e-mail. În plus, acesta este considerat unul dintre cele mai prietenoase tipuri de marketing. Așadar, în perioada pandemiei, va fi o alegere excelentă pentru afacerea ta, mai ales în cazul în care este nouă și nu vrei să cheltuiești foarte mult.
Funcționează bine cu alte tipuri de marketing
Pentru rezultate excelente, această metodă de promovare poate fi utilizată și în combinație cu alte forme de marketing. În funcție de targetul tău, trebuie să profiți de toate opțiunile disponibile.
Acoperă o arie demografică mai largă
Deoarece, în ziua de azi, multe persoane au telefoane, în timpul pandemiei de COVID-19, marketingul prin SMS poate ajunge la publicul țintă într-o proporție foarte mare. În loc să te concentrezi pe o altă tehnică de promovare, află că aceasta poate acoperi o arie mai largă decât oricare alta.
Clienții se pot abona cu ușurință
Oferă-le clienților posibilitatea de a se abona la campania de marketing. Acest acord le sporește încrederea în business-ul tău și consolidează legătura dintre tine și ei, deoarece, astfel, le dai șansa să aleagă dacă vor sau nu să primească notificări din partea ta.
Acestea fiind spuse, iată doar câteva dintre cele mai importante beneficii ale SMS marketingului în perioada pandemiei. Chiar dacă lucrurile s-au mai relaxat, nu se știe niciodată când situația se poate schimba, așadar este bine să fii precaut și să-ți promovezi afacerea printr-o strategie optimă de marketing.
Sursa foto: pinterest.com