Electricienii au nevoie de promovare pentru a ajunge la clienţii lor. Prin urmare, cele mai bune soluţii sunt reprezentate de mediul online. Sunt mai multe metode pe care le poţi utiliza pentru a te promova online iar noi le enumerăm pe cele mai interesante dintre ele.
Mesterilocali este locul perfect pentru un electrician profesionist
Dacă eşti electrician autorizat şi tot ce vrei este să te promovezi corect în mediul online, ai nevoie doar de un cont pe site-ul Mesterilocali.ro. Îţi pot crea propria pagină pe care să te prezinţi în detaliu, îţi poţi prezenta lucrările şi datele de contact, iar vestea bună este că cei care apelează la serviciile tale pot să facă rezervări direct online, ceea ce facilitează cu mult găsirea clienţilor.
Marketing video
Indiferent dacă eşti un electrician Bucuresti sau din orice alt oraş, marketingul video ţi se adresează. Marketingul video este prezentul și viitorul. Utilizatorii de internet petrec în prezent o medie de 15 ore în fiecare săptămână cu videoclipuri digitale, iar Cisco a prezis că videoclipul va reprezenta chiar 82% din tot traficul de internet în 2021. Nu numai asta, dar includerea unui videoclip pe o pagină de destinație poate crește ratele de conversie cu 80%, iar video generează o creștere de 157% a traficului organic din SERP.
Sunt mai multe videoclipuri pe care le poţi face:
- Videoclipuri despre profilul companiei – Cine ești și de ce există compania ta? Clienții vor să știe.
- Videoclipuri cu mărturii ale clienților – Sursa principală de clienți potențiali sunt recomandările, așa că poţi să le introduci în materialele video.
- Videoclipuri cu instrucțiuni care răspund la întrebări frecvente – Videoclipurile cu instrucțiuni câștigă cea mai mare atenție. De exemplu, crează videoclipuri cu întrebări obișnuite, cum ar fi cum să instalezi un comutator de reglare a luminii sau cum să repari un întrerupător.
- Videoclipuri animate care descompun concepte electrice complicate și procese de instalare – Majoritatea oamenilor nu înțeleg reglementările și procesele de cablare electrică complicate. Videoclipurile animate sunt o șansă excelentă pentru a le explica.
Serviciul pentru clienți ca strategie de marketing pentru electricieni
Fiecare proprietar de afacere știe că este mai ieftin să păstrezi un client existent decât să găsești unul nou. Dacă ai constatat că nu ai mulți clienți care se întorc pentru servicii, probabil că ai o problemă ce ţine de serviciile pentru clienți. Foarte mulţi specialişti nu iau în serios aceste servicii, dar dacă vrei să ai succes ca electrician nu îţi recomandăm să treci cu vederea aceste aspecte.
Cea mai eficientă strategie de creștere pe termen lung pe care orice companie contractantă o poate utiliza este serviciul clienți de top. Primul pas pentru evaluarea strategiei de servicii pentru clienți este să afli cât de bine funcționează în primul rând cea pe care o ai acum.
Poţi obţine mai mulţi clienţi cu ajutorul recenziilor online
Orice electrician are nevoie de recenzii online şi acestea sunt cele care îi vor aduce mai mulţi clienţi. Din acest motiv, îţi recomandăm să apelezi la specialişti în acest sens. Pe Mesterilocali sistemul de recenzii este foarte bine delimitat de restul paginii astfel încât cei care ajung la tine să vadă cu cine vor lucra.
Recomandările orale sunt cele care aduc în general o mare parte din clienții potențiali, însă este necesar să ai şi recenzii online.
88% dintre consumatori au încredere în recenziile online la fel de mult ca într-o recomandare personală iar 72% dintre consumatori spun că recenziile pozitive îi fac să aibă mai multă încredere într-o afacere locală, pe când 90% dintre consumatori spun că achizițiile lor sunt influențate de recenziile online.
Generarea și gestionarea recenziilor sunt importante pentru planul tău de marketing. Nu numai că evaluările scăzute în recenzii (sau lipsa totală a recenziilor) pot îndepărta potențialii clienți, dar recenziile în general sunt şi cele care te pot ajuta să îţi stabileşti un loc clar pe piaţă, ca electrician profesionist.
Combinând toate metodele de promovare existente în prezent, vei reuşi cu siguranţă să obţii cele mai bune rezultate şi un număr considerabil de clienţi. Tot ce trebuie să faci în plus, este să te asiguri că oferi cele mai bune servicii.