S-a mai găsit o utilitate purtătorului de cuvânt al Spitalului Roman: dă zilnic relații aparținătorilor

Numeroasele reclamații și nemulțumiri ale rudelor celor internați în Spitalul Municipal de Urgență Roman, care nu au voie să-i viziteze și nu reușesc să afle care este starea bolnavilor, și-au găsit o cale de rezolvare. Cel puțin conducerea spitalului se străduiește să găsească o soluție și a decis să înființeze un birou de informații în triajul din curte, începând de ieri, 8 februarie.

Purtătorul de cuvânt al spitalului este desemnat să preia întrebările și să obțină din secții sau din CPU răspunsurile. „Patru persoane au avut nevoie de informații, ieri. Au fost puțini poate și fiindcă a fost prima zi și oamenii încă nu știu”, a declarat Laura Trifan, purtătorul de cuvânt al spitalului. Aparținătorii au la dispoziție câteva ore pentru a afla dacă rudele lor mai sunt în investigații la Urgență, unde și dacă vor fi internați, ce nevoi au cei care deja sunt internați și din diverse motive nu pot răspunde la telefon. Programul este între orele 10-14 și, dacă cineva dorește să discute cu un anumit medic, acesta poate fi sunat sau invitat la cort „atât cât timpul permite”.

Ideea se vrea a fi o soluție și pentru desele reclamații privind faptul că la telefoanele din CPU și din secții foarte rar răspunde cineva. Numerele de telefon sunt publicate pe site-ul spitalului și postate pe pagina de Facebook, dar oamenii se plâng că sună și câte o zi și nimeni nu răspunde. „Și eu a trebuit să sun de mai multe ori pentru a afla informațiile solicitate. Dar este și o problemă de timp, personalul medical nu poate să răspundă imediat la telefon, fiindcă trebuie să-și facă treaba în secții. Asistenții medicali răspund la telefoane și ei trebuie să cheme medicul pentru a da informația corectă, iar dacă medicul face vizita, sau consultă ori este la o urgență, nu poate fi dipsonibil oricând”, a adăugat Laura Trifan.

C.I.

One comment

  • Amalia

    februarie 9, 2021 at 7:42 pm

    Este un început.La noi,totul este greu.Luati exemplu de la spitalele din străinătate ce empatie se crease între personalul medical,bolnav și apartinatori.M-a impresionat când cu propriul telefon le dădea posibilitate bolnavilor să -și ia rămas bun sau să-i incurajeze,făcând adevărate teleconferințe.Eu cred că, dacă vrei, poți.Unde-i dragoste puțină,lesne-i a găsi pricină.

    Răspuns

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *