Se spune că reclama e sufletul comerțului. Majoritatea business-urilor au nevoie de expunere și publicitate pentru a atrage clienți noi, ceea ce înseamnă mai multe vânzări și astfel afacerile cresc.
Însă reclama aceasta se poate face în mai multe forme. Reclama directă prin bannere și spoturi publicitare sau reclama prin bonusuri, oferte și promoții. Oferirea de reduceri și bonusuri la bunuri sau servicii este o modalitate de a atrage rapid potențiali clienți.
Atunci când clienții aud că pot economisi bani pe produsele sau serviciile pe care le caută, probabil vor fi atrași de reducerea anunțată și își vor îndrepta atenția asupra respectivului business, chiar dacă nu au auzit anterior de afacerea cu pricina. Reducerile nu numai că aduc noi clienți, ci pot ajuta business-ul să-și crească profitul.
Zilnic întâlnim astfel de promoții la magazinele online, la supermarket-uri, la farmacii. Zilnic suntem agasați cu tot felul de promoții și bonusuri chiar și la servicii sau bunuri pe care nu le dorim acum, dar de care am fost interesați într-o altă perioadă a anului.
Există trei avantaje principale ale ofertei de reduceri:
- Atrage clienți. După cum am menționat, reducerile sunt foarte atractive pentru clienți și pot aduce nu numai clienți noi, ci și clienți anteriori. Reducerea produselor și serviciilor este o modalitate bună de a atrage atenția. Este posibil ca afacerea să înregistreze un trafic crescut online sau în magazin (sau ambele) și o creștere a vânzărilor.
- Crește vânzările. În timp ce articolele și serviciile cu reducere sunt în general cele care vor aduna cele mai mari vânzări, traficul crescut către magazinul sau site-ul business-ului înseamnă că și alte produse și servicii intră în conștientizarea clienților și devin potențiale achiziții. Traficul crescut pentru un articol poate duce la achiziționarea altor articole.
- Îmbunătățește imaginea companiei. Există o mulțime de circumstanțe în care o afacere poate oferi o reducere pentru a-și îmbunătăți imaginea. Reducerile direcționate (cum ar fi reducerile sezoniere sau locaționale, sau pentru un anumit subgrup de persoane) pot consolida considerabil reputația unei companii. De exemplu, dacă o afacere ar trebui să ofere reduceri cetățenilor în vârstă sau personalului militar, supraviețuitorilor de cancer, afacerea respectivă demonstrează compasiune și se aliniază cu un public specific (care, la rândul său, atrage și mai multă atenție). Politica reducerilor și a bonusurilor și ofertelor se aplică și în industria cazinourilor. Odată cu dezvoltarea cazinourilor online, există numeroase jackpots online, care atrag zilnic mii de jucători.
Există bonusuri pentru jucătorii noi în platformă, care au deschis un cont și au făcut prima alimentare în numerar. Cazinourile digitale oferă jucătorilor posibilitatea de a juca gratuit pentru a se familiariza cu jocurile din platformă.
Multe cazinouri online oferă bonusuri generoase de bun venit pentru a-i motiva pe jucători să se înscrie și să depună. Pe de altă parte, aceste promoții de bun venit au o mulțime de avantaje. De exemplu, opțiunea pentru un bonus de bun venit permite utilizatorilor să beneficieze de câteva rotiri și pariuri suplimentare și să le folosească pentru a testa dacă le place să joace cu acel operator.
Acesta este motivul pentru care cele mai bune tipuri posibile de promoții sunt bonusurile fără depunere, deoarece există aproape zero angajament din partea jucătorilor. Cei pasionați de cazinou știu că, cu cât cerințele de pariere sunt mai mici, cu atât bonusul este mai bun, mai ales dacă este retras sau dacă doresc să joace.
Unul dintre cele mai bune tipuri de promovare pentru pasionații de sloturi este bonusul de rotiri gratuite. Astfel, operatorii care oferă sloturi pe platformele lor vor oferi adesea rotiri gratuite. În plus, jucătorii pot obține rotiri gratuite ca parte a unei oferte mai extinse, cum ar fi o ofertă de bun venit sau le pot câștiga zilnic, săptămânal sau lunar.
Acest lucru variază de la o marcă la alta, dar probabil că veți găsi cu ușurință astfel de oferte dacă vă jucați în cadrul cazinourior renumite. Rețineți că bonusurile la rotiri gratuite limitează adesea jucătorii să le folosească pentru anumite titluri de sloturi.
Pentru jucătorii cu ștate vechi, cazinourile oferă oferte de fiderlizare. Acestea pot fi aplicate în funcție de sumele jucate, de timpul petrecut în platformă, de jocurile practicate și în funcție de multe alte criterii de țin de comportamentul jucătorilor în cadrul cazinourilor online.
Însă mare atenție pentru că toate aceste bonusuri, oferte și promoții se aplica conform unor termene și condiții, ceea ce e valabil și în cadrul altor business-uri. Ele nu pot fi oferite fără o strategie bine pusă la punct de comercianți.
Operatorii de cazinouri din întreaga lume oferă tot timpul bonusuri noi și inovatoare. În cele din urmă, depinde de voi să alegeți ce fel de bonus preferați. Asigurați-vă că acordați atenție tuturor detaliilor esențiale, cum ar fi depunerea minimă permisă, metodele disponibile pentru depuneri în cazinoul online și cerințele de rollover. Restul depinde de norocul vostru.
Așa cum business-urile evoluează, la fel și sistemele de fidelizare și bonusuri avansează și se dezvoltă. Pot fi implementate programe de loialitate bazate pe puncte. Programele de puncte sunt cele mai comune programe de recompense. Acestea permit clienților să acumuleze puncte pe care le pot răscumpăra pentru bonusuri, cashback, avantaje etc. Clienții câștigă puncte din achiziții. De asemenea, pot câștiga puncte prin distribuirea pe rețelele sociale, lăsarea de recenzii, ziua de naștere sau prin gamification.
Astfel de programe îi determină pe clienți să revină mereu în cadrul business-urilor respective, indiferent că vorbim de magazine online, supermarket-uri sau cazinouri.
Impactul asupra profitului unei companii este luat în considerare atunci când se oferă reduceri, cupoane și articole gratuite. Reducerile și promoțiile sunt o modalitate excelentă de a atrage rapid atenția consumatorilor.
Cumpărătorii pot crește bugetele pentru a atinge pragurile eligibile pentru reduceri și transport gratuit, chiar dacă nu au nevoie de articole, în special în cadrul magazinelor online.
Un studiu realizat de Paul J. Zak a constatat o creștere de 38% a oxitocinei, la o reducere de 10 dolari. Acest studiu a legat direct ofertele și promoțiile de fericirea clienților.
Dovezile sunt clare: atunci când sunt luate în considerare în planul vostru de marketing, promoțiile și reducerile pot beneficia atât de afaceri, cât și de clienți în egală măsură.