În perioada 9 ianuarie-8 februarie, tinerii sau specialiștii din învățământ și sănătate care doresc să primească o locuință ANL cu chirie în Piatra-Neamț trebuie să depună sau să-și actualizeze dosarul depus la primărie.
Dosarul trebuie să conțină următoarele documente:
- Certificat de atestare fiscală eliberat de Direcția de Taxe și Impozite Locale Piatra-Neamț;
- Confirmare de la asociația de proprietari cu numărul exact de persoane care domiciliază împreună cu solicitantul sau copii după actele de identitate și certificatele de naștere ale minorilor care locuiesc împreună cu solicitantul în cazul în care acesta locuiește la casă particulară;
- Copie după contractul de închiriere însoțit de dovada înregistrării la organele fiscale teritoriale, în situația în care solicitantul locuiește cu chirie; – Copie după actul de identitate al solicitantului (soț/soție);
- Copie după certificatul de căsătorie al solicitantului (dacă este cazul);
- Copii după cerificatele de naștere ale copiilor (dacă este cazul);
- Copie după diploma ultimei unități de învățămînt absolvite a solicitantului; – Adeverință de salarizare care să ateste că solicitantul are locul de muncă în Piatra-Neamț și în care să fie specificat venitul net pe ultimele 12 luni;
- Adeverință de salarizare pentru membrii familiei solicitantului: soț/soție, copii și/sau alte persoane majore în care să fie specificat venitul net pe ultimele 12 luni;
- Adeverințe medicale pentru persoanele cu dizabilități și invalizii gr. I și gr. II (dacă este cazul); ·
- Copie după hotărârea definitivă de divorț și partaj (dacă este cazul);
- Adeverință care să dovedească faptul că solicitantul sau soțul/soția a fost asistat al unui centru de plasament (dacă este cazul);
- Declarație pe propria răspundere dată în fața notarului de către solicitant și membrii familiei acestuia soț/soție, copii și/sau alte persoane aflate în întreținerea acestuia, că nu dețin o altă locuință în proprietate, inclusiv casă de vacanță, cu excepția cotelor-părți dintr-o locuință, dobândite în condițiile legii, dacă acestea nu depășesc suprafața utilă de 37 metri pătrați, suprafață utilă minimală/persoană, prevăzută de Legea nr. 114/1996 Republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizare a dosarului de locuință (certificat de căsătorie, certificat de naștere copii, hotărâre de divorț, adeverințe medicale, diplomă de studii, etc.).
Dosarele se depun la sediul Primăriei Piatra Neamț din str. Ștefan cel Mare nr. 6-8, camera 20, ghișeul 5, până la data de 08.02.2023, ora 16:30.
Angela Croitoru