Mă uitam zilele trecute pe niște site-uri de turism în căutarea unor obiective pentru concediul pe care îl voi petrece în Spania. Și de această dată am ales să merg cu Happy Tour, deoarece nu vreau să îmi fac niciun fel de griji atunci când merg în concediu. Consider că este prilejul de relaxare aproape totală, în care trebuie să uiți de griji, să le lași în seama unor oameni de specialitate dar în care să ai încredere. Vorbesc despre nevoia de încredere în cei care îți planifică vacanța deoarece cunosc direct și cazuri în care cei care au promis vacanțe de vis au oferit nimic. Bineînțeles că eu aleg Happy Tour România tocmai pentru că vreau să mă protejez de astfel de surprize neplăcute.
Numai de bine despre Happy Tour Group pe TrendsHRB.ro
Spuneam că mă apucasem să citesc depre diverse obiective turistice oferite de Happy Tour, când am ajuns și pe un site TrendsHRB, parcă, unde am fost încântată să aflu ceea ce deja eram convinsă că este adevărat, fără argumentul unui articol special din media. Pe Trends HRB srie că Happy Tour a avut o creștere de 40% în ceea ce privește turismul intern, că are o creștere de 10% față de anul turistic 2015, că în 2016 agenția are vânzări de 50 de milioane de euro. Ca argumente sunt folosite declarațiile CEO-ului Javier Garcia del Valle, cel care spune că vacanțele din 2017, pe segmentul intern, se așteaptă să crească și cu 25%.
Toate detaliile astfel descoperite despre agenția cu care eu am ales să călătoresc nu fac decât să îmi reconfirme faptul că am făcut cea mai bună alegere posibilă. Oamenii deschiși care lucreaza acolo, calitatea serviciilor și faptul că foarte mulți români apeleaza la ea mă fac să stau liniștită, așteptând plecarea în concediu.