Platesti pentru servicii SEO? Iata de ce nu ai rezultate

pietricica turism
servicii SEO

Search Engine Optimization, sau pe scurt, SEO, este un domeniu intr-o continua schimbare, care vizeaza optimizarea site-urilor pentru cresterea vizibilitatii in mediul online. Pentru a avea rezultate este esential ca strategia sa fie adaptata la trendurile actuale.

Acesta este unul dintre motivele pentru care nu toti cei ce lucreaza in domeniu se pot numi “specialisti”, cu toate ca majoritatea se auto-intituleaza astfel. De aici si nemultumirile persoanelor care contracteaza servicii SEO, pierzandu-si efectiv increderea in eficienta acestora.

Cu toate ca exista multe greseli care se pot face in acest domeniu, ti le vom prezenta pe trei dintre cele mai comune. Astfel, vei sa putea sa evaluezi mult mai usor activitatea persoanelor cu care colaborezi si sa te asiguri ca beneficiezi de servicii SEO de cea mai buna calitate.

Site-ul tau nu beneficiaza de audit in mod regulat

Realizarea unui audit reprezinta un proces in urma caruia putem depista erori, precum continut duplicat, linkuri care dau eroare, viteza slaba de incarcare sau meta taguri neoptimizate. Cu toate acestea, exista firme ce ofera servicii SEO care presupun o singura auditare a site-ului (de regula realizata in prima faza a colaborarii), fara a urmari erorile care apar constant de-a lungul timpului.

Auditarea unui site mai are un rol – acela de a reevalua constant strategia de continut onpage. In prezent, dinamismul ocupa un loc de pret, motiv pentru care multe servicii SEO se schimba in timp. Va trebui, prin urmare, sa te asiguri ca ai o strategie de cuvinte cheie up-to-date si ca site-ul beneficiaza de analize periodice. Astfel, alaturi de depistarea erorilor, vei gasi mereu oportunitati pentru a ramane relevant in domeniul tau de activitate.

Strategia de cuvinte cheie nu este cea corecta

Aceasta greseala este poate printre cele mai intalnite in randul celor care ofera servicii SEO. Poti cadea usor in capcana de a folosi cuvinte prea generale, cu un volum mediu de cautari lunare foarte ridicat. Cu toate acestea, daca brandul tau nu beneficiaza de autoritate mare si nu are sanse sa devanseze competitia, o astfel de strategie se va dovedi a fi pierdere de bani si de timp. Un alt exemplu este dat de cei care subestimeaza importanta activitatii de SEO pe plan local, motiv pentru care se orienteaza pe cuvinte cheie gresite sau prea generale.

Drept urmare, va trebui sa te asiguri ca specialistul cu care colaborezi ia in calcul acest aspect. De cele mai multe ori, este mai bine sa optezi pentru expresii specifice, care iti vor aduce mai rapid rezultate in SERP, precum si un trafic personalizat.

Sa luam un exemplu: in cazul in care detii un magazin online de piese auto si te adresezi doar publicului din Ploiesti, este mai bine sa alegi o expresie de cautare precum “piese auto Ploiesti” decat doar “piese auto”. In aceeasi ordine de idei, daca detii un magazin care comercializeaza haine pentru femei, vei acorda mai putina atentie unui cuvant cheie precum “haine dama” si-ti vei concentra atentia pe subiecte precum “rochii de seara”, care sunt mult mai relevante pentru utilizatori.

Arhitectura de linkuri nu este bine pusa la punct

Structura interna de linkuri este adeseori subestimata ca importanta, cu toate ca, dintre multele servicii SEO, aceasta ofera cele mai valoroase functii pentru user experience si strategia SEO in sine:

  • Asigura o cale usoara catre paginile de conversie;
  • Raspandeste autoritate catre paginile mai putin accesibile din site;
  • Asigura material interactiv pentru utilizatorii care viziteaza site-ul;
  • Iti permite sa organizezi paginile prin ancore text optimizate;
  • Comunica paginile cele mai importante din site catre crawlerele de cautare.

De asemenea, va trebui sa implementezi sitemap.xml si robots.txt. Primul permite o indexare mai facila, ajutand motoarele de cautare sa afle mult mai usor despre update-urile facute paginilor. Robots.txt este un fisier scanat automat de botii lui Google, continand diverse comenzi. De aceea, trebuie sa fie bine structurat pentru a ne asigura ca motoarele de cautare il pot citi. In concluzie, daca ai contractat servicii SEO insa nu ti-a spus nimeni despre aceste lucruri, poate ar fi mai bine sa iti regandesti investitia!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.