A fost adoptată astăzi legea prin care oferim opțiuni taților care vor să își ia concediu de paternitate.
Principalele măsuri adoptate se referă la:
- acordarea concediului paternal şi a indemnizaţiei aferente acestuia tuturor taţilor care au calitatea de salariat în baza unui contract de muncă sau a unui raport de muncă, încheiat conform legii, şi eliminarea prevederilor care fac trimitere la calitatea de asigurat a titularului în cadrul sistemului asigurărilor sociale de stat;
- introducerea unei prevederi prin care se asimilează salariaţilor şi următoarele categorii de persoane: cele care au încheiate contracte de activitate sportivă, convenţii de muncă individuale, contracte de mandat, contracte de management, cele care desfăşoară activităţi ca urmare a 3 unei funcţii de demnitate publică şi cele care au contracte de management şi de administrare, încheiate potrivit Legii nr.95/2006;
- extinderea duratei actuale a concediului paternal, de la 5 zile lucrătoare la 10 zile lucrătoare;
- completarea reglementărilor actuale privind interdicţia de concediere a salariatului pe perioada efectuării concediului paternal;
Mugur Cozmanciuc, deputat PNL

Parteneri
Mesagerul Bacău Noapte de căutări în Bacău: un octogenar dispărut de acasă a fost găsit într-o pădure
ZCH Premieră națională dedicată pelerinilor! „Rugăciunea” lui Brâncuși la Muzeul Mitropolitan Iași– o întâlnire între artă și taina sufletului
NewsEdge Peptidele promovate pentru slăbire și precursori ai fentanilului sunt oferiți pe piața americană de aceiași producători chinezi
BusinessEdge Prețul petrolului coboară sub 103 dolari pe baril. Anunțul lui Donald Trump privind Iranul reduce temerile legate de aprovizionare





