Duminică, 16 iunie, pe DN15 – de la Bicaz La Poiana Largului – cu excepția a două puncte în care era pus material cu care se refăcea infrastructura drumului, nu erau mari semne că în timpul săptămânii s-ar desfășura activități de șantier susținute. Cu ceva timp înainte eram anunțați că lucrările încep în forță. Câteva utilaje pe marginea drumului sau chiar în șosea și cam atât, era ceea ce se putea vedea, restul fiind probabil la stadiul de organizare de șantier. Sau retrase undeva să nu fie furate.
Șoferii îndrăzneți care au folosit respectiva cale de acces au avut de înfruntat aceleași denivelări, gropi sau alt gen de obstacole, pe porțiuni de drum fiind resturi de copaci din perdelele curățate.
Mijlocul de transport ideal, fără consum de combustibil, fără poluare, care nu necesită aer condiționat, adaptat condițiilor de trafic l-am găsit chiar în zona răscolită. O îmbinare între arhaic și modernism, dacă ne referim la roți. (Vezi foto)
Un comentariu
CORECT și ADEVĂRAT ! Singura Măsură întreprinsă până acum și chiar și pe la, începutul anului A fost cea de Toaletare a marginilor drumului ,i ar Acum. m ai Recent ,in unele zone ale lui , Probabil un INGINER cu Mintea. Întreagă , a Realizat că trebuiesc și Șanțuri de scurgere , ( pe care Drumul in cauză Nu le a Avut , in schimb pe dealurile de pe marginile lui existând în TRECUT niste Puțuri , ceva ca niste fântâni , Care după o vreme ,, Auziți. Dom VALI , pe Gradina , Terenul meu ,ai matale o Chestie , FĂ cumva să Dispară ,, și au Dispărut , La Schimb apărând. Surpări , Denivelări , Alunecări de Teren ., ACUM trebuind Șanțuri ori o Altă Soluție Ptr drenarea apei , 80 %din Starea lui fiind de la apa din ploi , zăpezi iarna ,care nu are unde se scurge , după urmând Traficul Greu ( camioanele cu masa lemnoasa ) .ASTEPTAM. sa Vedem ce Finalitate va avea .